Back to Top
 

 

REGULAMIN ROZGRYWEK W PIŁKĘ NOŻNĄ

 

  1. Czas gry dla każdej kategorii wynosi:

    KATEGORIA A: 2 razy po 20 minut,

    KATEGORIA B: 2 razy po 15 minut,

    KATEGORIA C: 2 razy po 12 minut,

    KATEGORIA D: 2 razy po 10 minut.

  2. W czasie meczu drużyna może wymienić 6 zawodników.

  3. Każda drużyna składa się z maksymalnie 10 zawodników oraz trenera i kierownika.

  4. O kolejności miejsc zajętych przez zespoły decyduje suma punktów uzyskanych zgodnie z zasadą:

    Za zwycięstwo - 3 punkty,
    Za remis - 1 punkt,
    Za przegraną - punktów.
  5. W przypadku uzyskania przez dwa lub trzy zespoły równej liczby punktów, o kolejności decyduje:

    - Bilans punktów z bezpośrednich spotkań.

    - Różnica bramek z bezpośrednich spotkań.

    - Większa liczba bramek zdobytych w bezpośrednich spotkaniach.

    - Różnica bramek ze wszystkich spotkań.

    - W przypadku remisu w grupie, w której grają dwa zespoły, o kolejności miejsc decydują rzuty karne. Przepis ten stosuje się również w przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie kolejności miejsc w grupie lub całym turnieju na podstawie wyżej przedstawionych kryteriów.

  6. Zawodnicy grają w obuwiu piłkarskim miękkim, podeszwa buta z kołkami lanymi oraz w ochraniaczach goleni.

  7. Zawodnik po otrzymaniu 2 żółtych kartek (w konsekwencji czerwonej) zostaje automatycznie odsunięty od jednego najbliższego meczu.

  8. Gra rozpoczyna się od środka, rzut z autu wykonywany jest nogą, nie obowiązuje przepis o spalonym, a rzut karny wykonywany jest z odległości 9 metrów.

  9. Rozgrywki prowadzone są zgodnie z niniejszym regulaminem, regulaminem ogólnym i przepisami PZPN.

  10. W sprawach nieujętych w regulaminie decydują organizatorzy.

  11. Opiekunowie ekip odpowiadają za bezpieczeństwo w grupie oraz w dogodnym czasie udają się drużyną na obiad.

  12. Za rzeczy zgubione podczas trwania zawodów organizator nie odpowiada.

  13. Organizatorzy zapewniają profesjonalną obsługę medyczną oraz sędziowską.

  14. Udział dziecka w zawodach oznacza akceptację regulaminu i zgodę  na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia zawodów oraz wizerunku uczestnika w materiałach  informacyjno – promocyjnych o zawodach np. zdjęcia czy artykuły prasowe.